четвер, 17 березня 2022 р.

7 клас. Фізика. Лабораторна робота №9. Визначення коефіцієнта тертя ковзання

    Доброго дня, шановні 7-класники. Сьогодні скористаємось вашими домашніми (жовтими) лабораторними зошитами. Спробуйте дома відтворити завдання, описані на сторінках 43-49 вашого зошита для лабораторних робіт, сфотографувати та вислати мені на вайбер. Під фотографіями, будь ласка, вкажіть Ваше прізвище, ім'я, номер роботи (№9) та клас. Це потрібно для того, щоб я зміг визначити, чия це робота, так як не всі контакти у вайбері у мене прописані. Також ознайомтесь на сторінці 146 вашого підручника з фізики, як би ви цю роботу робили у класі. 

Якщо не має по якихось причинах лабораторного зошита, ви можете переписати свої розрахунки і висновок на листочок, сфотографувати і вислати мені на вайбер. При цьому переписувати зміст завдань на листочок не потрібно. Скріни лабораторних листків додаю нижче.

Бережіть себе! Удачі!









Немає коментарів:

Дописати коментар